خدایا چرا؟
 
 


خداوند ظهورش را نزدیکتر بگرداند

خدایا چرا؟

 

خدایا چرا؟مگرنه قرار بود اگر من به دنیا اومدم و راه تو رو انتخاب کردم تو وجه الله رو به من نشون بدی؟مهدی ما کجاست؟چرا نمیذاری ما او رو ببینیم؟خدای رحمانم!به یاد شب قدر می افتم. از تو درخواست کردم که فقط امشب او رابه من نشان دهی.فقط همین را برای تمام عمرم خواستم.تو او را برای من حاضر کردی. مقابل من قرار دادی.اما دیگر فکر اینجایش را نکرده بودم که چشمی ناپاک دارم.پس او را ندیدم.ولی چرا انگار کسی به من می گوید:برای فرج من دعا کن!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 9 مهر 1390برچسب:,